Jumaat, 15 Ogos 2014

Duit



Assalammualaikum..
lama saya tak ke laman ini..
seperti biasa sibuk dengan pelbagai urusan..

erm...saya nak berbicara soal duit..
duit adalah keperluan untuk kelangsungan hidup seharian
apabila kita kira-kira perbelanjaan, kita dapati setiap bulan tidak sama jumlah yg dibelanjakan
namun pendapatan bulanan kita tidak berubah melainkan ada kenaikan atau bonus
ada juga pendapatan berkurangan disebabkan kekurangan kerja lebihan masa
apa jua keadaan, kehidupan terus berjalan dan kita harus lalui 
walau terasa sukar dan kebuntuan...

takpe..jangan kita berputus asa..duit bukanlah segalanya..
selagi berkeupayaan..kita usahakan agar kehidupan kita tenang dan selesa..
apa jua yang boleh menjana pendapatan..kita cuba usahakan
justeru itu..
saya ingin mengajak anda, saudara dan taulan
melihat peluang dan mengambil peluang
cer cuba lihat dan baca perlahan2 dan fahami
saya yakin anda berfikiran positif..
hubungi saya di 013-5078508







~menjana pendapatan~



Tiada ulasan:

Catat Ulasan